Les réseaux sociaux
  • Oops! Aucun résultat

    LA VIDÉO DU JOUR : A$AP Rocky ft. Joe Fox & Kanye West, « Jukebox Joints »

    Sorti il y a quelques minutes, voici le clip du morceau « Jukebox Joints », issu du dernier album d’ A$AP Rocky « AT. LONG. LAST. A$AP ».

    Toujours accompagnés d’un juke-box, A$AP et sa bande voyagent dans différents lieux…
    Petite déception : Kanye West qui est pourtant en featuring sur ce morceau n’apparait pas dans le clip.

    « When I’m a man of my word, then I got nothing at all
    So tell me now does it hurt, or is it too late? I’m a man of my law
    I gotta keep my weight up, but who will lean if I fall?
    But never mind, I’m fly, you know
    She the type to seek love and make it everlasting
    I’m the type to wake up and say you never happened
    I mean I fucked the girl with hella passion
    But it’s cold how we smashing
    Left her sleeping on a separate mattress
    I think her body makes for better practice
    Good excuse for my absence like « Flacko where your ass been? »
    Heard you done with fashion, now yo ass is acting
    I’m tripping off the acid, now yo ass is looking massive
    This ain’t the shit equipped with columns
    From my reckless swagging
    This that dark house party with this record blasting
    Rolling spliffs, clique beside me, fingers Liberace
    When I seen this bitch in Venice
    Tommy and some mean Huaraches
    I’m all alone though, mood music makes me bop slower
    Trippin’ on how I shifted pop culture
    Changed hip-hop on ya, smoking like a rasta was my pop’s culture
    I be damned if I die sober
    I’ll be sure to visit Pac for ya
    When I’m a man of my word, then I got nothing at all
    So tell me now does it hurt or is it too late? I’m a man of my law
    I gotta keep my weight up, but who will lean if I fall?
    But never mind, I’m fly, you know
    And shout outs my pretty womens in the spot tonight
    Let em see them fuckin’ hands
    And for the freaks that love the niggas with the Jeeps
    Lex, coupes and the Beamers and the Benz, come again
    When my death calls, I pray the Lord accept collect calls
    Cause I be playing with these womens like they sex dolls
    Call my Prada prior, cause it’s dropping next fall
    Don’t you short the next ball, my closet like the Met ball
    She said, « I just love it when you speak soft-spoken
    Up in the magazines with your teeth all golden »
    Took the whole year off just to learn to make beats
    Dropped the flames on my release and leave the streets all smokin’
    That touch your soul music, I get you higher, grab your lighter fluid
    Might add a preacher and a choir to it
    I speak the father’s music, hallelujah
    Always Strive & Prosper, stupid
    Even Montell can’t tell you how we do it
    Sit back and watch me do it
    When I’m a man of my word, then I got nothing at all
    So tell me now does it hurt or is it too late? I’m a man of my law
    I gotta keep my weight up, but who will lean if I fall?
    But never mind, I’m fly, you know
    Okay let’s get past all the swag trapping and fashion talking
    You want that take it to gats or keep it in rapping talking
    They rapping bars it get embarrassed, it actually happens often
    You my son like my last abortion, I’m just laughing off it
    I changed rap I’m fashion forward, yeah I’m that important
    You jack my style, she jack me off, and y’all both acting awkward?
    Jiggling baby, nah, go ahead bitch
    Ain’t nothing better than the pretty big forehead bitch
    Listen close I got some shit to tell you, motherfuckers get familliar
    It’s not just model bitches on my genitalia
    Did Azalea’s from Australia, trips to Venezuela
    Cinderella’s under my umbrella for different weather
    Ella, ella, ay just play it like I didn’t tell ya
    Niggas taking pictures any time we get together
    And hope to fly away one day just like some love birds
    Only one word I’m afraid of is the « love » word
    More power to you, more power to you my lovely one
    More power to you, more power to you my lonely one
    More power to you, more power to you my lovely one
    What’s up bruh? That all depends
    With friends like you, who need friends
    Sometimes the best advice is no advice
    Especially when it’s your advice
    Oh! Man, remember
    Your man was on stage dressed like a family member
    Man everything basic to Ye Guevara
    That means Saint Laurent is my Zara
    I remember Rochelle ain’t wanna fuck me with the polo
    Ay bitch you missed out, #fomo
    I got one child, one child
    But I’m fuckin’, fuckin’, fuckin’ like I’m tryna make four more
    They wanna throw me under a white jail
    Cause I’m a black man with confidence of a white male
    Hallelujah »

    Musique A$AP Rocky Hip-Hop

    Commentaires
    Newsletter